loading...

بررسی هیوندا سوناتا

در مورد ویژگی Smart Park در سوناتای هیوندای 2020: 5 سؤال پاسخ داده شده است به نظر می رسد که طراحی مجدد هیوندای سوناتا مجدد 2020 به یک ویژگی کاهش یابد وقتی ماشین به طور کلی لعنتی خوب باشد. من سوناتای

در مورد ویژگی Smart Park در سوناتای هیوندای 2020: 5 سؤال پاسخ داده شده است

به نظر می رسد که طراحی مجدد هیوندای سوناتا مجدد 2020 به یک ویژگی کاهش یابد وقتی ماشین به طور کلی لعنتی خوب باشد. من سوناتای جدید را به عنوان یک رقیب شایسته هژمونی Honda Accord / Toyota Camry با اندازه متوسط ​​سدان ، با سبک ، تکنولوژی و ارزش فراوانی در نظر می گیرم تا برای خریداران خودرو جذاب باشد. این در واقع همان کسی است که من آن سه را به خانه بردم. اما پس از یک اتفاق قهرمانانه در شاید به یاد ماندنی ترین تجارت امسال Super Bowl ، سوناتا به یک ویژگی تقسیم شده است: Remote Smart Parking Assist یا همانطور که امروزه بیشتر شناخته شده است ، "Smaht Pahk" (با لهجه شرور بوستون تلفظ می شود). )

بعد از دیدن تجارت در وسط بازی بزرگ ، از سوالات دوستانم غرق شدم: آیا آن را امتحان کردم؟ آیا واقعاً کار می کند؟ آیا ماشین از شما دور می شود؟ و غیره در اینجا جواب برخی از این سؤالات و همچنین چند مورد دیگر که هنگام آزمایش سیستم کشف کردم ، آورده شده است:

 

1. چگونه از آن استفاده می کنید؟

پارک هوشمند فقط در سطح تر و تمیز محدود ارائه می شود و استاندارد است. از دو راه کنترل می شود: از طریق کلید fob خودرو یا از طریق کلید دیجیتال. کلید دیجیتالی فقط در تلفن های اندرویدی موجود است ، بنابراین کاربران آیفون مجبورند از fob استفاده کنند.

دو راه برای فعال کردن سیستم وجود دارد: اگر ماشین خاموش باشد ، شما به راحتی ماشین را قفل می کنید ، آن را از راه دور شروع کنید ، یک یا دو ثانیه صبر کنید و سپس دکمه را فشار دهید تا ماشین به جلو یا عقب بچرخد. اگر ماشین در حال حاضر است ، شما دکمه Smart Park (که همان آیکون همان است که در fob کلید یافت می شود) را فشار دهید ، ماشین را در پارک قرار دهید ، از وسیله نقلیه خارج شوید و سیستم را از راه دور درگیر کنید. به نظر می رسد پیچیده است ، اما در عمل یک سیستم بسیار ساده است. همچنین به یاد داشته باشید که همه درها باید بسته باشند یا حرکت نمی کنند.

 

2. چگونه کار می کند؟

این سیستم از انتخاب دنده الکترونیکی و فرمان سوناتا برای قرار دادن اتومبیل در دنده و انجام اصلاحات دوره با حرکت خودرو استفاده می کند. سنسورهای پارکینگ سوناتا برای کشف اشیاء (هم ثابت و هم حرکت ، همانطور که من کشف کردم) کار می کنند که ممکن است هنگام حرکت اتومبیل در مسیر خودرو باشد. اگر چرخ ها هنگام فعال شدن سیستم به سمت آن قرار گیرند ، قبل از ادامه کار آنها را برای شما صاف می کند.

مهم است که هنگام استفاده از سیستم ، از نزدیک مراقب خودرو باشید. حتی اگر از لحاظ جسمی پشت فرمان نباشید ، همچنان کنترل اتومبیل را بر عهده دارید ، و فرمان به نظر می رسد که گاهی اوقات بیش از حد تصحیح می شود. اتومبیل خیلی ناگهانی متوقف می شود از لحظه ای که ریموت را رها می کنید و فوراً متوقف می شود. اگر مسافرهایی در ماشین وجود داشته باشند ، آنها را سرگرم می کند.

 

3. چه زمانی می توان از آن استفاده کرد؟

هیوندای می گوید این سیستم فقط باید در مواقعی که اتومبیل هایی در سمت چپ و راست وجود دارد که می خواهید سوناتا را در آن قرار دهید ، مورد استفاده قرار گیرد ، اما من فهمیدم که تقریباً در هر موقعیتی که من با آن چالش کردم - از جمله یک پارکینگ خالی ، در یک جاده پیاده روی با وسایل نقلیه راه راه ، موازی که در کنار یک مهار پارک شده است ، یک پارکینگ آپارتمانی با یک دیوار تنها در یک طرف و البته با اتومبیل هایی که از نزدیک در هر طرف پارک شده اند.

دو استثناء قابل توجه وجود دارد: این یک کمی از فضای پارکینگ مورب با توقف چرخ بزرگ (کسانی که دارای نام هستند!) در انتهای آن سردرگم شده اند و برای خارج شدن از ساختمان آپارتمان من ، این جاده از جاده فراتر نخواهد رفت. بنابراین می تواند تپه ها را تشخیص دهد و اگر خودرو از زاویه مشخصی بالا یا پایین برود ، ماشین متوقف می شود.

 

منبع cars

maryam بازدید : 65 سه شنبه 14 مرداد 1399 زمان : 19:09 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 60
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 325
  • بازدید سال : 1,350
  • بازدید کلی : 8,375