loading...

بررسی هیوندا سوناتا

 

 

مشخصات بدنه

نوع بدنه سدان
ابعاد بدنه 4854 در 1864 در 1475 میلی‌متر
فاصله بین دو محور 2804 میلی‌متر
تعداد سرنشین 5
حجم صندوق عقب 414 لیتر
وزن 1473 کیلوگرم

قوای محرکه

نوع پیشرانه خطی
حجم پیشرانه 2400 سی‌سی
تعداد سیلندر 4
تعداد سوپاپ 16
   
   
حداکثر توان 185 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 241 نیوتن‌متر در 4000 دور در دقیقه
زمان رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت 7.6 ثانیه

مصرف سوخت

میزان مصرف سوخت شهری 9 لیتر در 100 کیلومتر
میزان مصرف سوخت در بزرگراه‌ها 6.7 لیتر در 100 کیلومتر
میزان مصرف سوخت ترکیبی 8.1 لیتر در 100 کیلومتر
حجم باک 70 لیتر
   

سیستم انتقال قدرت

نوع جعبه‌دنده خودکار
تعداد دنده 6
   
محور محرک جلو

شاسی

سیستم فرمان برقی
   
سیستم تعلیق جلو مستقل
سیستم تعلیق عقب مستقل
سیستم ترمز جلو دیسکی خنک‌شونده
سیستم ترمز عقب دیسکی
   
 
maryam بازدید : 105 چهارشنبه 27 اسفند 1399 زمان : 2:14 نظرات (0)

 

این خودرو دارای اولین سیستم شارژ سقفی خورشیدی این شرکت است که از انرژی خورشید برای پر کردن باتری های پیشرانه برقی-بنزینی استفاده می کند.

 

هیوندای به تازگی از نهایی هیبریدی سازگار با محیط زیست رونمایی کرده است. سوناتا هیبرید جدید دارای اولین سیستم شارژ سقفی خورشیدی این شرکت است که از انرژی خورشید برای پر کردن باتری های پیشرانه برقی-بنزینی استفاده می کند.

 

هیوندای می گوید 30 تا 60 درصد باتری Sonata از طریق انرژی خورشیدی با شش ساعت شارژ روزانه قابل شارژ است. سلول های فتوولتائیک موجود در سقف باتری سیستم ترکیبی را دوباره پر می کنند. برای وسایل نقلیه کاملا الکتریکی ، که ظرفیت باتری آنها بیش از 50 کیلووات ساعت است ، شارژ با انرژی خورشیدی چند روز طول می کشد. با این حال ، این خودروساز می گوید که سیستم جدید سوناتا 807 مایل رانندگی بدون هزینه را در مناطق آفتاب گیر اضافه می کند.

 

سوناتای هیبریدی می تواند در حالت ایستاده یا راننده اتومبیل شارژ شود ، که برای افرادی که رفت و آمد محدود و پارکینگ در فضای باز دارند ایده آل است. سایر خودروسازان نیز آزمایش صفحات خورشیدی را روی اتومبیل ها انجام داده اند. پلاگین هیبریدی پلاگین لوکس Karma Revero از سقف خورشیدی بهره می برد و تویوتا همچنین با پوشاندن کاپوت اتومبیل با سلول های خورشیدی سعی در به حداکثر رساندن انرژی خورشیدی دارد. علاوه بر این ، World Solar Challenge مسابقات دانشجویی را در سراسر استرالیا با اتومبیل های خورشیدی به نمایش می گذارد و یک شرکت هلندی از یک ماشین خورشیدی تولیدی رونمایی کرده است.

 

سوناتای هیبریدی از یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر با کمک الکتریکی برای افزایش مسافت پیموده شده گاز استفاده می کند که گشتاور 152 اسب بخار و 188 نیوتن متر را ارائه می دهد. این موتور با یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک با سیستم کنترل تعویض فعال Hyundai مطابقت دارد که 30 درصد تغییر زمان را کاهش می دهد. هیبرید سوناتا همچنین شامل طراحی جدید جلوپنجره ، چراغ های جلوی LED ، طراحی چرخ آیرودینامیکی ، اسپویلر کوچک روی صندوق عقب و لامپ های LED LED متصل به شکل 'C' است.

 

در داخل ، سوناتا شامل یک داشبورد زیبا با ویژگی هایی مانند Digital Key از طریق فناوری NFC ، فناوری Blue Link متصل به ماشین ، صفحه نمایش 12.3 اینچی راننده ، سیستم اطلاعات و سرگرمی 10.25 اینچی ، Android Auto ، Apple CarPlay ، شارژر تلفن بی سیم ، سیستم صوتی Bose ، کروز کنترل و دستیار پارکینگ از راه دور.

 

انرژی خورشیدی علی رغم قول خود ، مجموعه ای از چالش ها را برای خودروها به وجود می آورد. سلول های خورشیدی هزینه تولید و وزن اتومبیل ها را افزایش می دهند و سلول ها باید به گونه ای قرار بگیرند که حداکثر نور خورشید را که در رانندگی روز به روز مشکل است ، بگیرند. در حال حاضر ، سوناتا فقط در کره و آمریکای شمالی فروخته می شود.

 

hotcars

maryam بازدید : 89 شنبه 09 اسفند 1399 زمان : 22:18 نظرات (0)

خبرهای خوبی دیگر برای این خودروساز کره ای وجود دارد زیرا سوناتا هیبرید آن با مساحت تقریبا 700 مایل سواحل ما را جلب می کند.

 

هیوندای با سوناتای کاملاً جدید 2020 ، ظاهراً دوباره آن را از داخل پارکینگ خارج کرده است. پیشرفت نسبت به مدل نسل گذشته چیز خارق العاده ای نبوده و شرکت کره ای درخشش بررسی های خوب و فروش قوی خود را تاکنون تجربه کرده است. در حال حاضر ، خبرهای خوبی برای این خودروساز کره ای وجود دارد که خبر می دهد سوناتا هیبرید آن با مساحت نزدیک به 700 مایل به سواحل ما لطیف می کند.

 

لنج رنجر

هیوندای سوناتا هیبرید 2020 در نمایشگاه اتومبیل شیکاگو که اخیراً رونمایی شد ، ضربه ای برای بازوی کل بخش هیبریدی است ، به ویژه با توجه به انفجار EV در اواخر سال ، و تنها این واقعیت را تأیید می کند که شایعات نابودی آن بسیار اغراق شده است. سوناتا هیبرید جدید برای رفع نواقص مدل قبلی طراحی شده است و در این روند پیشنهادات مشابه تویوتا و هوندا را در قالب هیبریدهای کمری و آکورد خود جست و خیز کرده است.

قدرت از بالا

خطوط تمیزکننده سوناتای جدید و همچنین LED DRL های غیرمعمول اما جالب توجه آن که دور کاپوت می چرخند خوشبختانه در هیبرید جدید وجود دارد. با این حال ، یک طراحی جدید مشبک ، چرخ های آیرودینامیکی متفاوت و بیشتر و سایر تفاوت های زیبایی و تزئینی جزئی ، هویت هیبرید را بی احتیاط اعلام نمی کند. علاوه بر این ، هیوندای شامل فناوری Solar Roof مبتکرانه خود در تریم بالایی است ، دستگاهی که ادعا می کند طی یک سال 700 مایل به برد شما اضافه می کند.

 

کمانچه دوم دیگر هیچ

هیوندای از یک موتور 4 سیلندر 150 اسب بخاری استفاده می کند که هماهنگ با یک موتور الکتریکی کار می کند و قدرت آن را به مجموع 192 اسب بخار می رساند. نیرو از طریق جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک (به جای CVT مانند مدلهای غیر هیبریدی) ، با فناوری کنترل شیفت فعال تقویت می شود. این ویژگی کمک می کند تا سرعت موتور الکتریکی و موتور مطابقت داشته باشد تا از کارآیی و صافی در کل محدوده دور در دقیقه اطمینان حاصل شود.

 

تر و تمیز "Blue" با بهره وری مسافت 50/54/52 مسافت پیموده شده شهری / بزرگراه / EPA و 686 مایل را طی می کند (برای وسایل نقلیه با گزینه Solar Roof چند مایل اضافه کنید). مسافت پیموده شده در حد یا بهتر از کمری و آکورد است و برد به مراتب از آن 2 قدمت هیبریدی پیشی می گیرد.

هیبرید هایبرو

هیوندای و کمپانی خواهرش کیا یک سال درخشان را در بالهای قدرتمند خود از جمله Veloster N ، Palisade و Telluride SUV و Stinger GT تجربه می کنند. سوناتا هیبرید جدید یکی دیگر از رقیبان توانمند خودروساز کره ای باهوش و جسور است.

hotcars

maryam بازدید : 99 شنبه 09 اسفند 1399 زمان : 21:12 نظرات (0)

290 اسب بخار 2.5L توربو ، کلاچ مرطوب دو سرعته 8 سرعته و 19 چرخ سفارشی ، از نکات قابل توجه هیوندای با عملکرد 33200 دلاری سدان است.

این هیوندای سوناتا اولین اجرای N-Line پس از موفقیت Veloster است. سدان خانوادگی جدید عملکرد گرا 33،200 دلار قیمت دارد و آن را در همان منطقه MAZDA6 Grand Touring Reserve ، Camry TRD و Accord EX-L قرار می دهد.

 

قدرتمندترین سوناتا

با بقیه خط مدل سوناتا می توانید 2.5 لیتر یا توربوشارژ داشته باشید. در N-Line شما هر دو را با یک هد جدید با افزایش احتراق افتادن و یک منیفولد اگزوز یکپارچه خواهید کرد. این امر در کنار سایر پیشرفت های داخلی ، 99 اسب بخار قدرت را به موتور پایه 2.5L با مجموع 290 ​​دور در 5800 دور در دقیقه می افزاید. گشتاور نیز با 311 پوند فوت در تنها 1650 دور در دقیقه با یک گشتاور بزرگ نیز روبرو می شود.

نیرو از طریق جعبه دنده جدید دو کلاچه 8 سرعته مرطوب هدایت می شود. علاوه بر شیفت پدل ، منطق تعویض برای تنظیم نقاط تغییر با توجه به سبک رانندگی احساس شده و شرایط جاده طراحی شده است. جمع کردن پیشرفت های عملکرد یک سیستم کنترل راه اندازی است.

اگر در مورد کیا K5 GT جدید مطالعه کرده باشید ، مشخصات و سخت افزار ممکن است کمی آشنا به نظر برسد. هنوز تولیدکننده زمان 0-60 تعیین نکرده است و همه ما مشتاقانه می خواهیم عملکرد آن را ببینیم.

 

طرحی جدید متناسب با نشان N-Line

این اتومبیل دارای برخی از سبک های بروزرسانی شده ، ظاهری زیبا و تهاجمی تر نسبت به مدل پایه طراحی شده با جسارت دارد. پیشرفت های بصری شامل موارد زیر است:

رینگ های منحصر به فرد آلیاژی 19 اینچی با لاستیک های تمام فصل 245/40 یا لاستیک های تابستانی اختیاری

N جلو و عقب

اسپویلر عقب

سانروف پانوراما

آینه های جانبی مشکی براق و دور پنجره

اگزوز دوگانه با نکات چهارگانه

N نشانگر در نمای خارجی و نشیمن

چراغ های عقب LED کامل

 

قیمت: ارزش این همه چقدر است؟

نقطه شروع N-Line 33200 دلار خواهد بود و لاستیک های تابستانی 200 دلار بیشتر ارائه می شود. این تقریباً 10K دلار بیشتر از پایه Sonata MSRP است. این خودرو قرار است اواخر این ماه در فروشگاه ها موجود باشد. با این مدل N-line ، هیوندای به کارهایی که سالها پیش شروع کرده اند ، ادامه می دهد ، ساخت ماشین های سریع قابل اعتماد.

hotcars

maryam بازدید : 89 دوشنبه 20 بهمن 1399 زمان : 21:17 نظرات (0)

 

4.گیربکس دو کلاچه

هیوندای سوناتا N دارای کلاچ دو سرعته اتوماتیک یا هفت سرعته سوناتا استاندارد نیست. در عوض، این یک کلاچ دو سرعته هشت سرعته است که به طور خاص برای آن ساخته شده است ، برای مشخصات بهتر از رانندگی این ماشین در اطراف Nürburgring استفاده کردیم.

R&D پشت آن باعث می شود حتی در سرعت های پایین هموار حرکت کند و اگر در حالت رانندگی اسپورت پلاس رانندگی کنید، به دلیل تنظیم دقیق خودرو، تعویض دست و پنجه نرم تقریباً زائد می شود. Sonata N برای سرعت دویدن ساخته شده است اما در ترافیک نیز عملکرد خوبی دارد.

 

3. زیبایی داخلی

صندلی ها اسپرت به نظر می رسند و ساخته شده اند تا در برابر سرعت بالا مقاومت کنند ، اما با جلد چرم Nappa و اسپرت جیر به خوبی مجهز شده اند. یک خوشه LCD دیجیتال 12.3 اینچی با صفحه لمسی 10.25 اینچی در سرگرمی و ناوبری به شما کمک می کند.

صندلی های جلو و عقب گرم شده، یک بالشتک فرمان چرمی گرم شده، همچنین پدال های آلومینیومی مقاوم در برابر زنگ زدگی ، نور محیط و سایر ویژگی های دیگر باعث شده Sonata N برای کسانی که دارای ذوق و سلیقه متقاعد هستند، واقعاً مطلوب باشد.

 

2.رانندگی و توقف تهاجمی تر

از نظر فنی ، Sonata N همانطور که می خواهید پیش می رود. کمی فشار بر روی پدال باعث می شود تا در جاده حرکت ملایمی داشته باشد اما پدال را به پایین متصل کنید و سوناتا تصمیم می گیرد با یک انفجار نیرو که هنوز هم نرم است حرکت کند ، زیرا توربوشارژ خیلی واضح نیست.

ترمزگیری نیز تهاجمی بوده است تا بتواند از پس تمام این توان اضافی برآید ، بنابراین فشار دادن روی این کار باید ملایم باشد تا از ایجاد هرگونه احتیاط جلوگیری کند. که طبق گفته هیوندای ، ترمزها هنوز پیشرفتی ندارند و ممکن است با پرتاب بهتر شوند.

 

1. رانندگی آرام

هر از چندگاهی ، ماشینی می آید که سفر را بسیار کوتاه جلوه می دهد. هیچ سر و صدایی از جاده وجود ندارد و دست اندازها و لرزش ها به هیچ وجه احساس نمی شوند. در حقیقت هرچه سرعت خودرو بیشتر شود ، تأثیر جاده بر سرنشینان کمتر می شود.

سوناتا N احساس محکم و کاشته شده ای می کند و به طرز شگفت انگیزی صداها را می گیرد ، با وجود اینکه ظاهراً یک سدان خانوادگی متوسط ​​به نظر می رسد و نیازی به ترمز ندارد. تفاوت رانندگی بین سوناتا و سوناتا N بسیار زیاد است و نمی توان آن را پر کرد.

 

منبع: hot cars

maryam بازدید : 96 شنبه 27 دی 1399 زمان : 20:57 نظرات (0)

 

7.شتاب کاملا بالا

قدرت و دورهای Sonata N غیر خطی هستند. ممکن است این احساس به صورت خطی و ایمنی شروع شود و به نظر برسد انگار که در حال رانندگی با سوناتا هستید تا زمانی که به 3000 دور در دقیقه برسید. از 3000 تا 5000 دور در دقیقه زمانی است که موتور و گیربکس برای یک قدرت شگفت انگیز دست به دست هم می دهند.

به نظر می رسد حداکثر سرعت 0-60 مایل در ساعت در کمتر از 6.0-6.5 ثانیه اتفاق خواهد افتاد ، اگرچه تعداد واقعی هیوندای تاکنون منتشر نشده است. این کاملاً دو ثانیه سریعتر از مقدار استاندارد و پایه است.

 

6.کره ای است اما احساس اروپا می دهد

در 7 آوریل 2020 ، آلبرت بیرمن ، کهنه سرباز BMW به عنوان رئیس تحقیق و توسعه هیوندای / کیا منصوب شد و تخصص وی ساخت Sonata N همان چیزی است که هست ، یک قطعه خارق العاده از ماشین آلات اتومبیل با قطعاتی که به طرز شگفت انگیزی با هم ترکیب می شوند .

در حالی که هیوندای یک شرکت خودروسازی کره ای است و در سرتاسر جهان رشد سریعی دارد، گفته می شود که سوناتا N بیشتر شبیه یک ماشین آلمانی است تا آسیایی و این اصلاً چیز بدی نیست. اجراهای آلمانی و اتومبیل های اسپرت در سراسر جهان مورد ستایش قرار گرفته اند ، بنابراین تعجب آور نیست که Sonata N را با دست سازهای برجسته رهبران خود مقایسه کند.

 

5. Hyundai’s N Line پاسخی برای BMW M است

N-Line اتومبیل های هیوندای برای تبدیل شدن به آنچه M-Line برای BMW است ، عملکرد درجه یک و نه مسیر تمام ستاره است که پس از آن غیرقانونی برای جاده ها تلقی می شود. این اتومبیل ها برای راننده متبحری است که قدر اتومبیل را می داند و آن را دوست دارد اما کنترل آن را نیز آسان می کند.

موتور بزرگتر، جعبه دنده دو کلاچه، روتورهای بزرگ ترمز، و همچنین سیستم تعلیق beefier باعث می شود تا خط تولید Hyundai’s N و به ویژه هیوندای سوناتا N حتی قبل از عرضه مورد توجه باشد.

 

منبع: hot cars

maryam بازدید : 47 شنبه 27 دی 1399 زمان : 20:50 نظرات (0)

عرضه نسخه عملکرد هیوندای سوناتا دقیقاً در گوشه قرار دارد و نه تنها قدرت بیشتری بلکه یک تنه ۱۰ ویژگی جالب را نیز ارائه می دهد.

دقیقاً مانند آنچه Civic Si برای هوندا سیویک است یا AMG برای خط مرسدس بنز است ، هیوندای عملکرد سوناتا را دنبال کرده و از معرفی 2021 هیوندای سوناتا N در سپتامبر 2020 خبر داده است.

آنها سال گذشته نیز اعلام کرده بودند ، به نظر می رسد فقط همه گیرها آثاری در آثار آنها قرار داده اند. اما اکنون این راه اندازی مجدد گوشه و کنار است و تصاویر جدیدی که به نمایش درآمده اند باعث شده Sonata N مانند نسخه ای نژادگیر و نژاد پرورانه از نسل جدید باشد.

بدیهی است که به دلیل تعدیل عملکرد ، احتمالاً میزان خروجی برق در حد بالایی خواهد بود ، دقیقاً مانند Veloster N که قبلاً در ایالات متحده به فروش رسیده است. بیشتر طرفداران هیوندای به نفس نفس افتاده و منتظر Sonata N هستند ، بنابراین در اینجا تیزری از آنچه آمده است را مشاهده می کنید.

این ها 10 ویژگی جالبی است که ما می توانیم در 2021 هیوندای سوناتا N جستجو کنیم ، و اینکه چرا ما را وادار به تست رانندگی می کنند.

 

10.یک سدان 290 اسب بخاری "عضلانی"

هیوندای سوناتا یک ماشین عضلانی نیست ، اما با سوناتا N دارای یک نسخه توربوشارژ از موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر است که قادر به پرتاب 290 اسب بخار یا بیشتر است ، همچنین ممکن است یک ماشین عضلانی باشد ، به همان اندازه کهنه است. به احتمال زیاد موتور همراه با گیربکس اتوماتیک هشت سرعته دو کلاچه ، سرگرم کننده و عالی خواهد بود. همچنین برای سرعت بهتر کمی پایین تر از سوناتای استاندارد است و دارای یک سیستم تعلیق beefier همراه با روتورهای بزرگ ترمز برای قدرت توقف بهتر و تمیزتر است.

 

9. Sonata Nبه نظر می رسد Racier است

وقتی می گوییم نژاد پرست تر ، شما می توانید آن را به هر دو معنی کلمه بگیرید. سوناتا N به نظر جالب تر ، حتی کاهل تر می رسد و همچنین برای شرکت در هر مسیر مسابقه ای آماده به نظر می رسد. با داشتن یک اگزوز چهارگانه و ورودی های هوای اضافی جلو ، روی همان چرخ های استاندارد 19 اینچی سوار می شود. اما همان دامن های کناری و دیفیوزر عقب و روکش های مشکی رنگ روی سپرها را به همراه دارد. در داخل خودرو صندلی های کرومی و اسپرت قرمز و تیره وجود دارد که به راحتی ، ایمنی و همچنین زیبایی خودرو افزوده است. و بله ، نشان N در خارج و همچنین در داخل همه جا وجود دارد.

 

8. قدرتمندترین سوناتا، برای همیشه

هیوندای سوناتا N قدرتمندترین نمونه در تاریخ سوناتا است و با قیمت اولیه 33200 دلار وارد نمایندگی های فروش ایالات متحده می شود ، چیزی که ارزان قیمت نمی خوانید. آن با لاستیک های تمام فصل می آید ، بنابراین هیچ دلیلی برای ارزان بودن نیز ندارد. بدیهی است که همه چیز در ساخت یک ماشین مدرن ایمن ، راحت و با لوکسیت کافی برای تهدید اما نه چندان گران قیمت پر شده است. هیوندای همچنین با محکم نگه داشتن درپوش محوطه پیاده روی Sonata N هیجان خود را افزایش داده است.

 

منبع: hot cars

maryam بازدید : 17 شنبه 27 دی 1399 زمان : 20:42 نظرات (0)

جدیدترین نسل هیوندای توسان، یعنی توسان ۲۰۲۲ در ویدیو زیر از جنبه های فضای داخلی، طراحی خارجی و تست رانندگی مورد بررسی قرار گرفته است.

برای دیدن این ویدیو به ادامه مطلب مراجعه کنید.

maryam بازدید : 24 یکشنبه 21 دی 1399 زمان : 20:34 نظرات (0)

یکی از مدل‌های هیوندای سوناتا، سوناتا هیبرید سولار رووف هست که در ویدیو زیر این خودرو بررسی شده است، امیدوارم که دیدن این ویدیو برای شما مفید باشد.

برای دیدن این ویدیو اینجا کلیک کنید.

maryam بازدید : 30 یکشنبه 21 دی 1399 زمان : 20:10 نظرات (0)

سلام دوستان در این پست تصاویری از هیوندای سوناتا، خودرو کره ای زیبا، باهم میبینیم. امیدوارم که از تماشای این عکس ها لذت ببرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

maryam بازدید : 32 دوشنبه 24 آذر 1399 زمان : 23:03 نظرات (0)

ویدیو زیر ویدیو ای هست که در اون قابلیت پارک هوشمند هیوندای سوناتا نشان داده شده است امیدوارم که دیدنش براتون مفید باشد. برای دیدن این ویدیو بر روی <ویدیو قابلیت پارک هوشمند هیوندای سوناتا> کلیک کنید.

maryam بازدید : 21 سه شنبه 18 آذر 1399 زمان : 22:39 نظرات (0)

1. من Sonata Limited را خریداری کردم و کاملاً آن را دوست دارم. من 3 ماه تحقیق و رانندگی با اتومبیل های مختلف را گذراندم و سوناتا را انتخاب کردم. تاکنون از همه انتظارات من فراتر رفته است. من یک نیسان ماکسیما داشتم. به ماکسیما ، آکورد و کمری نگاه کردم. من سوناتا را انتخاب کردم زیرا فناوری ایمنی راننده در سوناتا بهتر کار می کرد. صندلی های خنک و گرم شونده. دوربین های فراگیر ، سیستم صوتی Bose ، انتقال 8 سرعته و بسیار عالی به نظر می رسد. من هنوز از تصمیم خود راضی هستم.

 

2. قبلا آکورد EX 2019 داشتم.

Tech: فراتر از هوندا آکورد. خوشه ابزار درجه یک است ، Highway Drive Assistance بسیار فراتر از توانایی های Accord است ، دیدن و استفاده از صفحه نمایش برای سیستم اطلاعات و سرگرمی بسیار آسان تر است. سیستم صوتی Bose فوق العاده است. در واقع مجبور شدم کمی آن را کم کنم زیرا صدا بسیار پر و قوی است ، در مقایسه با آنچه که از وسیله نقلیه قبلی عادت داشته ام.

امکانات: سقف پانوراما زیبا است ، صندلی های SEL Plus من پشتیبانی می شوند و برای استفاده من راحت تر از آنچه در آکورد داشتم، است. دسترسی به صفحه نمایش و کنترل ها آسان تر است ، و کنترل های محیطی ساده و زیبا هستند.

عملکرد: 1.6T مطمئناً برای رانندگی روزمره به اندازه کافی قدرتمند است ، در تجربه من با 1.5T Accord برابر یا بهتر است ، بخشی از آن به دلیل استفاده از جعبه دنده 8 سرعته از طریق CVT است. تعویض سرعت و تمیز بودن ، موتور ساکت تر ، عایق صدا برتر است. آکورد هنگام شتاب گرفتن از توربو سر و صدا داشت که کاملاً در سوناتا وجود ندارد. 

در مجموع ، سوناتا در تجربه من برنده است. کمری دارای عقبه است ، آکورد در وجهه عمومی خوب است ، اما در اینجا طبقه بندی نشده است. هیوندای همه کارها را درست در اینجا انجام داد.

 

3. من 2 درایو تست را بر روی سوناتای جدید لیمیت انجام داده ام و بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. دید بسیار خوب صندلی راحت جلو و عقب سواری بسیار آرام. کنترل ها عالی هستند و یادگیری آنها آسان است ، فقط دکمه فشار یک منحنی یادگیری است. و هندلینگ شتاب بسیار خوبی است که در حالت اسپرت مشکلی ندارد. با تمام فن آوری محدودی که وجود دارد ، احساس می کنم این ماشین ارزش مقایسه چند درایو تست را دارد تا با سایر اتومبیل های متوسط ​​خوب مقایسه شود.

 

4. من یک Sonata Limited 2016 داشتم و آن را دوست داشتم. من از محدود بودن 2019 راضی نبودم و به یک Tyota Camery متمایل شده بودم. وقتی که محدود 2020 را تست کردم. شگفت انگيز بود. ویژگی های ایمنی بسیار عالی است. سواری لذت بخش است. من اغلب از یک ظاهر طراحی شده تعریف می کنم. MPG من در ترافیک شهری نزدیک به 30 است. فضای صندوق عقب من بسیار عالی است. این ماشین برجسته و قابل توجه است.

 

منبع: edmunds

maryam بازدید : 26 سه شنبه 18 آذر 1399 زمان : 2:20 نظرات (0)

جدول زیر جدول مقایسه برخی از مشخصات کلی دو خودرو هیوندای سوناتا و کیا اپتیما است که مطالعه این اطلاعات برای شناخت بیشتر این دو خودرو خالی از لطف نیست.

 


خودرو خودرو
هیوندای سوناتا کیا اپتیما(k5)
موتور موتور
۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپه
حجم موتور حجم موتور
۲۴۰۰ 2656
شتاب صفر تا ۱۰۰ شتاب صفر تا ۱۰۰
۱۰.۴ ثانیه ۹ ثانیه
حداکثر سرعت حداکثر سرعت
۲۰۲ کیلومتر در ساعت ۲۲۰ کیلومتر در ساعت

 

وزن وزن
۱۴۹۳کیلوگرم ۱۵۰۸ کیلوگرم
مصرف سوخت داخل شهر مصرف سوخت داخل شهر
- ۱۱.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
مصرف سوخت خارج شهر مصرف سوخت خارج شهر
- ۸.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی مصرف سوخت ترکیبی
۸.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر ۰.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
حجم باک حجم باک
۷۰ ۶۲
maryam بازدید : 60 یکشنبه 09 آذر 1399 زمان : 22:59 نظرات (0)

سلام دوستان در این پست ویدیو مقایسه دو خودرو هیوندای سوناتا و کیا k5 انجام شده است، امیدوارم دیدن آن برای شما مفید باشد. برای دیدن این ویدیو بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ویدیو مقایسه هیوندای سوناتا و کیا k5 

maryam بازدید : 29 یکشنبه 09 آذر 1399 زمان : 22:26 نظرات (0)

حالت های رانندگی قطعاً شخصیت خودرو را تغییر می دهد. عادی باعث می شود که سوناتا N Line تقریباً آرام شود ، در حالی که Sport برای رانندگی سریع و Sport Plus برای مسیرهایی که امکان رادار ، پلیس یا عابران پیاده در منطقه وجود ندارد ، خوب است. خوشه ابزار نیز با حالت رانندگی تغییر می کند.

ترمز نیز نسبتاً تهاجمی است ، روتورها یک اینچ بزرگتر از ماشین استاندارد هستند. نیش اولیه خوب است و تنظیم پدال آسان است. با این وجود نیروی زیاد در سرعت بالاتر باعث می شود ABS قفل زودهنگام را متوقف کند و فضای کمی بین توقف سخت و قفل وجود دارد.

قابلیت کنترل یکی دیگر از نقاط قوت این خودرو است، در جاده های ناهموار راننده را ناامید نمی کند و تعادل خوبی بین استفاده روزمره از خیابان و عملکردهای مختلف آن میتوانید پیدا کنید.

در طراحی خارجی ، نوار امضایی سوناتا در امتداد خط کاپوت ممکن است قدیمی به نظر بیاید و طراحی N Line به نظر می رسد کمی به تلاش بیشتر نیاز پیدا می کند ، اما در داخل ، طراحی فضای N Line با صندلی های راحت ، با روکش چرمی Nappa و صندوق ذخیره اسپرت جیر موفقیت آمیز است ، همراه با یک طرح دلپذیر که تحت سلطه یک LCD دیجیتال 12.3 اینچی کامل و سیستم اطلاعات و سرگرمی صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی با امکان ناوبری قرار دارد.همچنین یک صفحه نمایش مفید برای جلو.

صندلی های جلو و عقب گرم شونده ، فرمان چرمی گرم شونده ، پدال های آلومینیومی ، روشنایی محیط و شارژ بی سیم گوشی نیز در این خودرو وجود دارد. این یک کابین خارق العاده با نوعی از ویژگی ها است که هزینه آن تقریباً در یک BMW یا آئودی دو برابر است ، به خصوص از آنجا که N Line شامل هر ویژگی ایمنی موجود نیز است.

این میزان از ویژگی ها ، در خودرویی به اندازه Sonata N Line چشمگیر است، و ممکن است برای عبور هیوندای از یک شرکت اتومبیل سازی ژاپنی که مدتهاست سعی در عبور از آن دارد ، کافی باشد.

 

منبع: driving

maryam بازدید : 24 دوشنبه 03 آذر 1399 زمان : 22:35 نظرات (0)

اولین رانندگی با 2021 هیوندای سوناتا N لاین


هیوندای جدید Sonata N Line مطمئناً یک سدان خانوادگی سریع است.

هیوندای با سرعت بخشیدن به طراوت اتومبیل ها و SUV های خود ، سریعتر از تولید در Farm Boy در حال طراحی و جایگزینی وسایل نقلیه خود است. و از عرضه سوناتا 2020 زمان کمی گذشته است که 2021 Sonata N Line به بازار عرضه می شود - اتومبیلی که فلسفه مشابهی با اتومبیل های BMW M دارد.

و دقیقاً مانند اتومبیل های M BMW که روزگاری به شدت تحت تأثیر آلبرت بیرمن قرار گرفتند و توسعه یافتند - مهندس آلمانی که برای دهه ها اتومبیل های BMW M را به ماشین آلات با عملکرد بالا طراحی می کرد و توسط هیوندای شکار می شد تا همان کار را برای این خودروساز کره ای انجام دهد - N لاین یک سوناتای استاندارد است و آن با قیمت 37999 دلار به یک ماشین با عملکرد درجه یک تبدیل می شود.

N Line چیزی فراتر از یک مدل اصلاح شده است ، با این وجود گواهینامه های عملکرد واقعی و سواری واقعا هیجان انگیز است ، با یک موتور قدرتمند ، ترمزهای بهتر ، جعبه دنده دو کلاچه. این یک ماشین کاملاً منساب پیست نیست - این یک سوناتا N خواهد بود - اما خیلی فاصله ای با یک ماشین پیست ندارد.

صدا، متاسفانه مقرادی صدا در کابین وجود دارد. بخشی از صدا از طریق بلندگوها به داخل ماشین منتقل می شوند. چهار سیلندر ، مانند چیزی که در جنسیس GV80 و G80 موجود است. نتیجه این امر قطع ارتباط بین راننده و موتور است ، مانند یک شام خارق العاده است که بدون دسر سرو می شود که جای تأسف دارد زیرا 311 پوند فوت گشتاور زود می رسد و تمام 290 اسب بخار قدرت را با سرعت نسبتاً متوسط ​​5800 دور در دقیقه خسته می کند. این یک موتور کاملاً قدرتمند است که حتی وقتی نیاز به سرعت را برآورده می کند ، به صدا در نمی آید - به خصوص هنگامی که دور در دقیقه کمی بیش از 2000 باشد. سرعت صفر تا 100 کیلومتر در ساعت حدود شش ثانیه تخمین زده می شود ، یعنی حدود دو ثانیه سریعتر از سوناتای معمولی.

جبران کسری با یک گیربکس دو کلاچه هشت سرعته باشکوه و ویژه N انجام می شود که توسط مهندسان N با استفاده از Nürburgring آلمان به عنوان یک سایت توسعه در داخل ساخته شده است. در هنگام رانندگی سریع ، شیفت های سریع ، سریع انجام می شوند.

 

منبع: driving

maryam بازدید : 35 دوشنبه 03 آذر 1399 زمان : 22:10 نظرات (0)

سلام دوستان در این پست ویدیویی را برای شما عزیزان آپلود کردم که در آن ۱۰ ویژگی که باعث میشه هیوندای سوناتا ۲۰۲۰ نسبت به رقبا برتری داشته باشد را بهشون اشاره میشود و شرح داده میشوند. برای دیدن این ویدیو اینجا کلیک کنید.

maryam بازدید : 23 چهارشنبه 28 آبان 1399 زمان : 22:56 نظرات (0)

 

فقط دو موتور در سوناتا 2020 ارائه می شود و هر دو از چهار پیستون بهره می برند. موتور پایه از نوع چهار سیلندر غیر توربو است ، این پیشرانه با حجم 2.5 لیتر است. موتور پیشرفته ، طبق معمول این روزها ، یک توربو است ، اما به طور غیرمعمول فقط 1.6 لیتر است ، نه 2.0 لیتر معمولی برای پیشرانه های پیشرفته در این بخش. در نتیجه ، هر دو تقریباً یک خروجی دارند - 191 اسب بخار برای 2.5 و 180 برای 1.6. 

از آنجا که توربو گشتاور بیشتری دارد - 195 پوند فوت در مقابل 181 پوند فوت. - و در دور پایین تر با هشت سرعته اتوماتیک نیز سازگار است ، بسیار بی سر و صدا و کاملاً مقرون به صرفه است احتمالا شما نیز طرفدار آن هستید: ما سرعت 125 کیلومتر در ساعت میانگین مصرف 6.7 لیتر در 100 کیلومتر را طی می کردیم و بین مونترال و تورنتو می رفتیم. جالب توجه است - و من قبلاً هرگز چنین چیزی را ندیده ام - موتور استاندارد و اختیاری دقیقاً همان نرخ سوخت مصرفی حمل و نقل كانادا را دارند - 7.7 لیتر در 100 كیلومتر - و دقیقاً همان هزینه های سوخت سالانه (2،002 دلار). توربو کوچکتر دارای یک مزیت اندک در شهر است - 8.6 لیتر در 100 کیلومتر در مقابل 8.8 برای مدل 2.5 لیتری - اما وضعیت دقیقاً در بزرگراه معکوس است و مدل 2.5 لیتر در هر 100 کیلومتر 6.4 لیتر مصرف دارد ، در حالی که توربو به 6.6 نیاز دارد. به نظر عجیب و غریب می رسد.

 

Gee-whiz tech

در واقع سوناتا 2020 بهترین کلاس است. سواری ، برخلاف نسل قبلی سوناتا ، محکم است اما خشن نیست.

سوناتا همچنین دارای سیستم های ایمنی مختلفی است که کمترین آنها کنترل کروز تطبیقی ​​، کمکی برای حفظ خط ، هشدار برخورد به جلو ، جلوگیری از برخورد و تصادف از عقب است. و همچنین تشخیص خواب آلودگی راننده. دوربین های جانبی برای تصویربرداری از اتومبیل هایی که در حال عبور از مسیرهای کنار شما هستند. چراغ های راهنما چرخان و در صفحه نمایش یک نمای دوربین از کناره و پشت اتومبیل خود دریافت می کنید ، همه بدون اینکه سرتان را به پهلو برگردانید. 

 

برنامه دستیار پارکینگ هوشمند از راه دور که سوناتا را 10 متر به جلو یا عقب ، به داخل یا خارج از یک پارکینگ یا گاراژ منتقل می کند. با استفاده از دکمه های کلید fob می توانید سیستم را کنترل کنید ، این سیستم از 13 سنسور برای نظارت بر محیط اطراف ماشین استفاده می کند. و حتی اگر هنگام خاموش کردن سوناتا چرخ ها را کج بگذارید ، سیستم قبل از پارک چرخ ها را صاف می کند. مسافتی که ماشین طی خواهد کرد به این معنی است که این کاملاً خود پارک نیست ، اما به شما امکان پارک در نقاط تنگ را که ممکن است نتوانسته باشید از ماشین خارج شوید ، می دهد. و البته همسایگان را تحت تأثیر قرار خواهد داد. تنها نکته منفی این است که فقط در بالاترین سطح با قیمت 38599 $ در دسترس است. در حقیقت ، بسیاری از موارد خوبی که من مورد ستایش قرار دادم - علاوه بر Smart Park ، صفحه نمایش 10.25 اینچی ، کمک راننده در بزرگراه و شارژ دستگاه بی سیم وجود دارد - فقط در Ultimate موجود است. ارزان نیست اما موارد اضافی ارزش آن را نسبت به مدل لوکس 35999 دلاری که فاقد این ویژگی است ، دارد.

 

منبع: driving

maryam بازدید : 27 دوشنبه 26 آبان 1399 زمان : 22:53 نظرات (0)

5 چیزی که در رانندگی با هیوندای سوناتا 2020 یاد میگیریم

 

فضای داخلی شیک تر است

غالباً  در ارائه های شرکتی که وسایل نقلیه جدید را به مطبوعات معرفی می کنند ، برخی از طراحان متکبر شروع به بیرون کشیدن چیزی در مورد ظاهر و طراحی بیرونی کابین می کنند اما در اینجا هیچ کس نمی تواند چنین چیزی را برای هیوندای سوناتا ببیند.

در سوناتا چنین چیزی نیست. به محض نشستن در هیوندای سایز متوسط ​​- و مطمئناً هنگام خروج - می توانید همان خط شخصیت رنگی را در درب های جلو ببینید که از آن خط شخصیت بیرونی ، دستگیره درب تقلید می کند ، تقلید از ادامه قلاب DRL جلو. این بلافاصله آشکار می شود ، حتی اگر شما ذره ای هم هنری نباشید که باز هم باید گفت آفرین هیوندای.

 

داخل آن مرسدس است

در واقع ، کل طراحی داخلی بسیار زیباست ، شاید حتی از بیرونی نیز قابل ستایش تر باشد. از مواد عالی گرفته تا دکوراسیون دو رنگ سلیقه ای ، این یکی از داخلی های هیوندای است که لوکس بودن را فریاد می زند. در واقع ، نادین فیلیون فکر می کرد که فضای داخلی مدل تست نهایی من یک کابین مرسدس قدیمی را یادآوری می کند.

دکوراسیون دو رنگ لوکس بودن فراتر از قیمت آن را نشان می دهد. صفحه نمایش سرگرمی 10.25 اینچی به جای اینکه مانند طراحی های اضافه ای باشد که فقط در آخرین لحظه به آن فکر شده است ، به زیبایی درون داشبورد تعبیه شده است. صفحه نمایش لمسی Said تقریباً همه چیز را کنترل می کند ، صرفه جویی در کنترل آب و هوا ، و من آن را به سیستم های قدیمی هیوندای ترجیح می دهم. شاید سیستم عامل کمی متفاوت باشد ، یا شاید به این دلیل که صفحه بسیار گسترده و متناسب است - شما می توانید همزمان بیش از یک عملکرد را بدست آورید - اما من آن را بسیار مفید دیدم. بسیاری از کلیدهای فیزیکی کابین دارای ضامن های افقی کوچک رنگی هستند که بدون حواس پرتی چشم شما از جاده کاملاً مشهود و قابل استفاده هستند. علاوه بر این ، فضای داخلی نیز جادار است و صندلی ها راحت هستند.

یک شکایت من این است که عملکردهای تنظیم رادیو به سمت راست صفحه لمسی گسترده منتقل می شوند ، بیش از حد برای راحتی راننده فکر شده است. همچنین هیچ دکمه تنظیم رادیویی وجود ندارد.

 

منبع: driving

maryam بازدید : 23 پنجشنبه 22 آبان 1399 زمان : 17:02 نظرات (0)

5 چیزی که با رانندگی با هیوندای سوناتا 2020 یاد میگیریم

 

سوناتا جدید هیوندای به خوبی می تواند بهترین سدان خانوادگی باشد که در حال حاضر می توانید خریداری کنید.

من در آخرین تست جاده ام سانتافه جدید هیوندای را کمی رانده ام. اما هیچ ویژگی برجسته ای نداشت. حتی ظاهر طراحی شده ، هندلینگ ، و حتی دکوراسیون داخلی همه ناامیدکننده بودند. 

این مطمئناً در مورد سوناتای جدید هیوندای صدق نمی کند. این روزها سدان های خانوادگی سنتی فروش سختی دارند.

مطمئناً سوناتا جدید اینگونه نیست. در واقع در فروش خوب است. و این صرف نظر از مطرح بودن برند هیوندای، یک کاهش قیمت، این کار را انجام می دهد، در اینجا پنج ویژگی که سوناتا 2020 را به بهترین سدان خانوادگی که می توانید بخرید، تبدیل کرده است، بیان میکنیم.

سوناتای جدید واقعاً جدید و جسورانه است. همراه با دی ریژور ، شبح کوپه چهار درب شیب دار و برخی رنگ آمیزی های واقعاً پر جنب و جوش یک خط شخصیت کاملاً جدید کرومی وجود دارد که تا پایین دو طرف کاپوت و داخل آن گسترش می یابد، تا آنجا که من به یاد می آورم (و شاید تمایل خانواده ام به آلزایمر از اوایل سال گذشته افزایش یافته باشد) ، من نمی توانم یادآوری کنم که چنین شکوفایی قبلی وجود داشته است . و جایی که خط کرومی درست در چراغ جلو به پایان می رسد ، یک خط خونین درخشان است ، نه؟ شاید همه آنرا دوست نداشته باشد اما من فکر می کنم این یک تغییر چشمگیر و بسیار ضروری در یکنواختی سدان خانوادگی است.

سوناتا تقریباً در تمام رنگ هایی که هیوندای ارائه می دهد خوب ظاهر می شود.

 

منبع: driving

maryam بازدید : 57 پنجشنبه 22 آبان 1399 زمان : 16:28 نظرات (0)

در این پست ویدیوای از مقایسه دو خودرو هیوندای سوناتا و فورد فیوژن رو آپلود کردم امیدوارم برای شما هم جالب باشد.

اگر علاقه مند به تماشای مقایسه این دو خودرو دارید بر روی عبارت <مقایسه hyundai sonata و ford fusion> کلیک کنید.

maryam بازدید : 36 شنبه 17 آبان 1399 زمان : 1:33 نظرات (0)

سلام دوستان جدول زیر هزینه تعویض برخی از قطعات هیوندای سوناتا هست، قطعا هزینه های جانبی خودرو یکی از نکات مهم هست برای انتخاب خودرو جهت خرید، امیدوارم که این مطلب براتون مفید باشد.

 

نوع سرویس روغن موتور روغن گیربکس فیلتر روغن فیلتر بنزین فیلتر هوا شمع و وایر لاستیک(جفت) لنت ترمز عقب شست و شوی انژکتور
هزینه 880,000 ~ 260,000 1,110,000 ~ 600,000 135,000 ~ 85,000 600,000 ~ 450,000 130,000 ~ 85,000 690,000 ~ 630,000 4,610,000 ~ 1,590,000 640,000 ~ 380,000 200,000 ~ 180,000
maryam بازدید : 18 جمعه 16 آبان 1399 زمان : 20:40 نظرات (0)

سلام دوستان ویدیو ای رو براتون آپلود کردم که در این ویدیو تست رانندگی هیوندای سوناتا انجام شده، ویدیو مفیدی هست، امیدوارم که برای شما هم دیدنش ارزشمند باشد. برای دیدن ویدیو بر روی عبارت <ویدیو تست رانندگی هیوندای سوناتا> کلیک کنید.

maryam بازدید : 38 دوشنبه 12 آبان 1399 زمان : 0:06 نظرات (0)

مانند تمام اتومبیل هایی که از قدرت خورشیدی برخوردار هستند، سقف خورشیدی Sonata بیشتر نمادین است تا عملی. اگر کاملاً فنی آ را بررسی کنیم، صفحات خورشیدی خروجی 0.205 کیلووات را تولید می کند ، که طبق برآوردهای خود هیوندای ، قادر است دامنه Sonata را فقط 3.6 کیلومتر افزایش دهد و این تنها در صورتی است که خورشید تمام روز درخشان باشد و هوا ابری نباشد. برای یک مسافت کوچک ، ممکن است برای یک رفت و آمد 50 کیلومتری - و من به کلمه ممکن تأکید می کنم - مصرف سوخت شهری سوناتا از 5.3 لیتر در 100 کیلومتر به 5.0 کاهش یابد. شاید روزی انرژی خورشیدی به طور چشمگیری به سبز شدن خودرو کمک کند ، اما این فناوری امروزه در دسترس نیست. 

من فکر می کنم همه اینها تاکنون بسیار جالب به نظر می رسید ، درست است؟ و همینطور باقی می ماند - و اگر شما یک سوناتا هیبرید را انتخاب کنید برای شما باقی خواهد ماند - تا زمانی که من شروع کردم به پرسیدن کمی بیشتر از پیشرانه. بیشتر مانند قدرت ، سرعت و شتاب. 

مشکل صدایی است که هنگام تولید آن 192 اسب تولید می کند. که اصلا خوشایند نبود. 

ایرادی نداره. سوناتا با مکمل الکتریکی جدید وسیله نقلیه بسیار خوبی است. زیبا ، بسیار راحت و بیش از همه مقرون به صرفه است. خوب ، هیچ چیز جذاب و عاشقانه ای در مورد موتور سوناتا هیبرید 2020 وجود ندارد و البته من هنوز هم آن را بسیار جدی توصیه می کنم.

 

منبع: driving

maryam بازدید : 35 چهارشنبه 07 آبان 1399 زمان : 23:52 نظرات (0)

در اینجا کمی دید لازم است. یک دهه پیش، یک هیوندای سوناتا مجهز به پایه 2.4 لیتری خطی توسط حمل و نقل کانادا با مصرف 9.4 لیتر در 100 کیلومتر  اعلام شده بود. این کاهش 50 درصدی مصرف سوخت در تست های سلامتی و گازهای گلخانه ای بسیار تاثیر گذار بوده است. 

همچنین سوناتای برقی مزایای زیادی برای سبز بودنش در نظر نگرفته است. این بسیار جالب است، هیوندای کانادا ادعاهای غیر رسمی می کند، اما هیبریدی باید بتواند در کمتر از هفت ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و با سرعت 120 کیلومتر در ساعت به راحتی کروز می زند.

و قابل باور نیست که چندین نفر به من می گویند که آنها علاقه زیادی به نور LED سوناتا ندارند. اعتراف می کنم که در ماشین تست من با رنگ سفید به خوبی کار نکرد، اما وقتی با یک رنگ تیره در تضاد باشد، آن را جذاب می دانم. هیوندای مدت هاست که به دنبال شکوفایی در طراحی است و فکر می کنم آنها، آن را پیدا کرده اند.

برای فضای داخلی، همراه با تجهیزات سرگرمی و ایمنی است که از یک سدان برتر خانوادگی انتظار می رود. یک صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی بر کنسول مرکزی حاکم است، Apple CarPlay و Android Auto از تجهیزات استاندارد هستند و روکش چرمی صندلی ها و درها - که به طور معمول در مدل های قبلی هیوندای نیست - بسیار قابل توجه است. صندلی های گفته شده گرم می شوند (هر چهار تای آن ها) و تهویه می شوند و دستان شما نیز با در دست گرفتن فرمان سرد نمی شوند. همچنین یک مجموعه کامل از آپشن‌های ایمنی وجود دارد که جذاب ترین مورد برای مشتریان است، هیوندای ادعا می کند، دارای صفحه نمایش نقطه کور است، در واقع دو دوربین که آینه های جانبی را در یک صفحه نمایش دیجیتالی درست در کنار سرعت سنج نمایش می دهد. از همه قابل توجه تر ، هیوندای کانادا قیمت خود را در 40،099 دلار نگه داشته است.

افزایش نسبی قیمت نسخه هیبریدی بیشتر برای این است که علاوه بر باتری و موتور الکتریکی ، 1500 دلار شامل مجموعه ای از سلول های خورشیدی قابل توجه است. بله ، سوناتا هیبرید 2020 (بسیار) تا حدی از خورشیدی استفاده می کند. اساساً ، کل سقف - حدود 1.2 متر مربع - از صفحات خورشیدی ساخته شده است. و نه، نمی توانید سانروف داشته باشید.

 

منبع: driving

maryam بازدید : 18 چهارشنبه 07 آبان 1399 زمان : 23:52 نظرات (0)

نقد و بررسی خودرو: هیوندای سوناتا هیبریدی 2020

سوناتا هیبریدی کاملاً جدید هیوندای، روان ، راحت و از همه مهمتر کاملاً مقرون به صرفه است

علیرغم وجود چند nitpicks هنگام استارت ماشین ، سوناتا هیبرید یک سدان خانوادگی راحت و مقرون به صرفه است

نکات مثبت:

بسیار مقرون به صرفه ، روان ، فضای داخلی شیک

نکات منفی:

موتور پر سر و صدا ، گیربکس بالکی

ارزش نسبت پول:

عالی است!

چه چیزی نسبت به قبل تغییر کرده است؟

بیشتر شدن صدای کشنده موتور ، جعبه دنده دو کلاچه

 

ده سال پیش این امکان وجود نداشت. من فقط درمورد این واقعیت صحبت نمیکنم که مصرف سوخت نسخه جدید Hyundai’s Sonata Hybrid به طور متوسط ​​5.0 لیتر در هر 100 کیلومتر در طول یک هفته رانندگی مختلط در بزرگراه و شهر بود. یا اینکه این کار را بدون کوچکترین ذره ای از دست دادن سوخت انجام داده است.

نه، آنچه که من در مورد آن صحبت می کنم این است که به طور چشمگیری صرفه جو است. میانگین 5.0 لیتر در 100 کیلومتر و این همان مبزانی است که به طور میانگین برای نسخه "ترکیبی" Sonata Hybrid توسط کانادا رتبه بندی شده و اعلام شده است. نه اینکه نزدیک باشد ، نه تقریبا برابر باشد ، دقیقا همان است. هیوندای ادعا کرد که مصرف سدان خانوادگی الکتریکی خود باید به طور متوسط ​​در هر 100 کیلومتر پنج لیتر باشد و این دقیقاً همان چیزی است که ابزار دقیق دیجیتال Sonata اعلام کرده است.

این حداقل هرگز برای من اتفاق نیفتاده است. من با موتورهای دیزلی و برخی از مدل های اخیر تویوتا پریوس کارکرده ام. با این حال ، اغلب اوقات ، صرفه جویی در مصرف سوخت در دنیای واقعی با رتبه بندی رسمی  متفاوت است. بنابراین دست یافتن به این مقدار برای مصرف سوخت برای هیوندای موفقیتی بسیار چشمگیر است.

 

منبع: driving

maryam بازدید : 21 چهارشنبه 07 آبان 1399 زمان : 18:58 نظرات (0)

یک ویدیو دیگر، ویدیو مربوط به تست تصادف هیوندای سوناتا از تمام جهات هست که این ویدیو هم دیدنی هستو بهتون پیشنهاد میکنم که حتما اون رو تماشا کنید، اگر دوست دارید این ویدیو رو ببینید، اینجا ، کلیک کنید.

maryam بازدید : 43 جمعه 02 آبان 1399 زمان : 1:27 نظرات (0)

 

سلام دوستان امروز ویدیوای دیدم که دو خودرو هیوندای سوناتا و تویوتا کمری هیبرید در اون باهم مقایسه شده اند که برای من جالب بود، اگر علاقه مند به دیدن این ویدیو هستید روی عبارت زیر کلیک کنید.

ویدیو مقایسه هیوندای سوناتا هیبرید و تویوتا کمری هیبرید!

maryam بازدید : 26 جمعه 02 آبان 1399 زمان : 1:23 نظرات (0)

سلام دوستان ویدیو زیر ویدیو معرفی و بررسی هیوندای سوناتا N Line 2021 است، که دیدن اون برای دوست داران هیوندای سوناتا خالی از لطف نیست، امیدوارم که دیدن این ویدیو براتون جالب و مفید باشد.

 

https://mihanvideo.com/v/pcsmE/%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7%DB%8C_%D8%B3%D9%88%D9%86%D8%A7%D8%AA%D8%A7_N_line_2021

maryam بازدید : 33 پنجشنبه 24 مهر 1399 زمان : 23:13 نظرات (0)

Gee-whiz tech

در واقع ، در بیشتر دسته های دیگر ، سوناتا 2020 برابر با بهترین کلاس است. سواری برخلاف نسل قبلی سوناتا محکم است اما خشن نیست. حتی وجود دارد - خدای من ، من هنوز در مورد یک سدان خانوادگی کره ای صحبت می کنم - یک سوپ بازخورد از طریق فرمان. این یک ماشین رانندگی نهایی نیست ، اما همه اینها بی حسی نیستند.

سوناتا همچنین دارای گیم های ایمنی مختلفی است که کمترین آنها قابلیت کنترل کروز تطبیقی ​​، کمک در حرکت در خط ، هشدار برخورد به جلو ، جلوگیری از برخورد تصادف در عبور از عقب است. و خواب آلودگی راننده ظریف ترین حیله و تصور ، Blind-Spot View Monitor است - دوربین های جانبی که در حال عبور از اتومبیل ها در مسیرهای کنار شما هستند. چراغ های راهنما را بچرخانید و در صفحه نمایش خوشه سنج یک نمای دوربین از کناره و پشت اتومبیل خود دریافت می کنید ، همه بدون اینکه سرتان را به پهلو بخورد. هشدار دهید: در شب به این راحتی نیست و دوربین ها می توانند در برف مسدود شوند ، اما وقتی کار می کند هوا خنک می شود.

برنامه قاتل ، دستیار پارکینگ هوشمند از راه دور است ، که Sonata شما را 10 متر به جلو یا عقب ، به داخل یا خارج از یک پارکینگ یا گاراژ منتقل می کند. با استفاده از دکمه های کلید fob می توانید سیستم را کنترل کنید ، این سیستم از 13 سنسور سونار برای نظارت بر محیط اطراف ماشین استفاده نمی کند. و حتی اگر هنگام خاموش کردن سوناتا چرخ ها را خاموش بگذارید ، سیستم قبل از پارک کردن چرخ ها را صاف می کند. مسافتی که ماشین طی خواهد کرد به این معنی است که این کاملاً خود پارک نیست ، اما به شما امکان پارک در نقاط تنگ را که ممکن است نتوانسته باشید از ماشین خارج شوید ، می دهد. و البته همسایگان را تحت تأثیر قرار خواهد داد. تنها نکته منفی این است که فقط در بالاترین سطح با قیمت 38599 $ Ultimate در دسترس است. در حقیقت ، بسیاری از موارد خوبی که من مورد ستایش قرار گرفته ام - علاوه بر Smart Park ، صفحه نمایش 10.25 اینچی ، کمک رانندگی در بزرگراه و شارژ دستگاه بی سیم وجود دارد - فقط در Ultimate موجود است. ارزان نیست ، اما موارد اضافی ارزش آن را نسبت به مدل لوکس 35999 دلاری که فاقد این ویژگی است ، می دهد.

هیچ کدام از سوناتای جدید را کم نمی کند. مسلماً این بهترین اتومبیل در گروه سدان های خانوادگی است و رای من را به زیباترین ، داخل و خارج رای می دهد. این یک اجرای پر رونق در خانه است و تمام اصطلاحات عالی را که من در مقایسه با مادلین سانتافه گم کرده ام پیدا کردم.

 

منبع: driving

maryam بازدید : 23 چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 21:47 نظرات (0)

فقط چهار بانر

 

فقط دو موتور در سوناتا 2020 ارائه می شود و هر دو از چهار پیستون بهره می برند. موتور پایه از نوع چهار خطی تنفس طبیعی است ، این پیشرانه با 2.5 لیتر جابجایی کار می کند. موتور پیشرفته ، طبق معمول این روزها ، یک توربو است ، اما به طور غیرمعمول فقط 1.6 لیتر است ، نه 2.0 لیتر معمولی برای پیشرانه های پیشرفته در این بخش. در نتیجه ، هر دو تقریباً یک خروجی دارند - 191 اسب بخار برای 2.5 ، در مقابل 180 برای 1.6.

شما هنوز توربو کوچک را می خواهید. از آنجا که گشتاور بیشتری دارد - 195 پوند فوت در مقابل 181 پوند- فوت. - و در دور پایین تر با هشت سرعته اتوماتیک نیز سازگار است ، بسیار پر سر و صدا و کاملاً مقرون به صرفه است: ما با سرعت 125 کیلومتر در ساعت میانگین 6.7 لیتر در 100 کیلومتر را طی می کردیم و بین مونترال و تورنتو می رفتیم. جالب توجه است - و من قبلاً هرگز چنین چیزی را ندیده ام - موتور استاندارد و اختیاری دقیقاً همان نرخ سوخت مصرفی حمل و نقل كانادا را دارند - 7.7 لیتر در 100 كیلومتر - و دقیقاً همان هزینه های سوخت سالانه (2،002 دلار). توربو کوچکتر دارای یک امتیاز ناچیز در شهر است - 8.6 لیتر در 100 کیلومتر در مقابل 8.8 برای 2.5 - اما وضعیت دقیقاً در بزرگراه معکوس است و 2.5 لیتر چهار لیتر از هر 100 کیلومتر 6.4 لیتر است ، در حالی که توربو به 6.6 نیاز دارد. به نظر عجیب و غریب می رسد ، 1.6T هنوز تعادل خوبی بین عملکرد و فرسایش ارائه می دهد.

نکته منفی این است که NVH کمی بیشتر از حد معمول است. 1.6L توربو-چهار از تزریق مستقیم استفاده می کند. تزریق سوخت با فشار بالا کارآمدتر از تزریق پورت است اما پر سر و صدا تر است ، بنابراین هنگام دور انداختن چهار افزایش بیش از 3000 دور در دقیقه ، سختی بیشتری نشان می دهد. و اگرچه ضعیف است ، اما در محل کار نیز کمی صدای جیرجیر انژکتور سوخت وجود دارد که مبهم مانند دیزل به نظر می رسد. این خیلی زیاد نیست و شاید کسانی که از نظر مکانیکی دلسوزانه تر از آن هستند که هرگز متوجه آن نخواهم شد. اما این یک شکایت من در مورد سوناتای جدید بود.

 

منبع: driving

maryam بازدید : 25 چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 21:42 نظرات (0)

فضای داخلی حتی شیک تر است

غالباً - خیلی غالباً - در ارائه های شرکتی که وسایل نقلیه جدید را به مطبوعات معرفی می کنند ، برخی از آرایشگران متکبر شروع به بیرون کشیدن چیزی در مورد شکوفایی یک ظاهر طراحی بیرونی yadda-yadda می کنند که در کل اتاق نیز انجام می شود. جز این که هیچ کس نمی تواند چنین ادامه ای را ببیند.

در سوناتا نیست. به محض نشستن در هیوندای سایز متوسط ​​- و مطمئناً هنگام خروج ، اگر ابتدا آن را از دست ندهید - می توانید همان خط شخصیت رنگی را در درب های جلو ببینید که از آن خط شخصیت بیرونی ، دستگیره درب تقلید می کند ، تقلید از ادامه قلاب DRL جلو. این بلافاصله واضح است ، حتی اگر شما یک ذره ذره هنری هنری نیستید که از شلوار جین بند دار استفاده می کنید. بازم آفرین هیوندای.

 

داخل آن مرسدس است

در واقع ، کل طراحی داخلی بسیار جذاب است ، شاید حتی بیشتر از فضای بیرونی قابل ستایش باشد. از مواد عالی گرفته تا دکوراسیون دو رنگ سلیقه ای ، این یکی از داخلی های هیوندای است که فریاد لوکس را می زند. در حقیقت ، نادین فیلیون رانندگی فکر می کرد که فضای داخلی آزمایشگر نهایی من یک کابین مرسدس مرسدس را یادآوری می کند ، قدیمی تر مانند عقب که کابین های مرسدس شایسته کابین های مرسدس بودند.

دکوراسیون دو رنگ می گوید لوکس فراتر از قیمت آن. صفحه نمایش سرگرمی و سرگرمی 10.25 اینچی به جای اینکه مانند طراحان افزونه ای باشد که فقط در آخرین لحظه به آن فکر کرده اند ، به زیبایی درون داشبورد تعبیه شده است. صفحه نمایش لمسی Said تقریباً همه چیز را کنترل می کند ، صرفه جویی در کنترل آب و هوا ، و من آن را به سیستم های قدیمی هیوندای ترجیح می دهم. شاید سیستم عامل کمی متفاوت باشد ، یا شاید به این دلیل که صفحه بسیار گسترده و متناسب است - شما می توانید همزمان بیش از یک عملکرد را بدست آورید - اما من آن را بسیار مفید دیدم. بسیاری از کلیدهای فیزیکی کابین دارای ضامن های افقی کوچک کرومی هستند - بیشتر این موارد ادامه دهنده هنری - که کاملاً واضح و بدون استفاده از حواس پرتی چشم شما از جاده استفاده می شوند. علاوه بر این ، فضای داخلی نیز جادار است و صندلی ها راحت هستند.

یک شکایت من - و این از یک قیف کانال پرحجم - این است که عملکردهای تنظیم رادیو به سمت راست صفحه لمسی گسترده منتقل می شوند ، بیش از حد برای راحتی راننده. همچنین هیچ دکمه تنظیم رادیویی وجود ندارد. بیا هیوندای یک دستگیره تنظیم کنید. با این وجود ، بهترین فضای داخلی در این بخش است. من خودم را تکرار می کنم ، اما خوب ، هیوندای.

 

منبع مطلب: driving

maryam بازدید : 20 یکشنبه 13 مهر 1399 زمان : 21:54 نظرات (0)

5 چیزی که رانندگی با هیوندای سوناتا 2020 را یاد میگیریم

 

سوناتا که دوباره طراحی شده است به خوبی ممکن است بهترین سدان خانوادگی باشد که در حال حاضر می توانید خریداری کنید

 

من در آخرین تست جاده ای خود سانتافه جدید هیوندای را کمی سوار کردم. اوه ، هیچ morceau du merde نبود - در این روزها تعداد کمی ماشین واقعا وحشتناک وجود دارد - اما هیچ ویژگی برجسته ای نداشت. حتی یک نفر یک ظاهر طراحی شده ، هندلینگ ، و حتی دکوراسیون داخلی همه ناامیدکننده کافی بودند. نشانه ای ، اگر نه چیز دیگری ، مبنی بر اینکه یک محصول به جریان اصلی تبدیل می شود - و SUV ها هم اکنون بسیار عصبانی هستند - خودروسازان چرخش برای نرده ها را متوقف می کنند. چرا اگر یک خرس به راحتی نتیجه پیروزی را به دست آورد ، باید هومر ضعیف را به خطر انداخت؟

 

این مطمئناً در مورد سوناتای جدید هیوندای صدق نمی کند. این روزها سدان های خانوادگی سنتی فروش سختی دارند ، به این معنی که اگر می خواهید قسمت قابل توجهی از یک بخش کوچک را بدست آورید ، بهتر است لعنتی خوب برجسته باشید.

 

مطمئناً سوناتا کاملاً جدید این کار را می کند. در حقیقت ، نه تنها برجسته است ، بلکه ممکن است به خوبی منجر به تهدید تبدیل شدن به یک بازار سدان خانوادگی درحال مرگ شود. و این صرف نظر از دارایی سنتی هیوندای - یک قیمت کاهش یافته - این کار را انجام می دهد ، در عوض در مناطقی که سوناتا - در واقع بیشتر آنها ، اگر نه همه هیوندای ها - خود را متمایز نکرده اند ، عالی است. بنابراین ، در اینجا پنج ویژگی که ممکن است سوناتا 2020 را به بهترین سدان خانوادگی که می توانید بخرید ، تبدیل کرده است.

 

موضوع عجیب و غریب است

تقریباً تمام بازیگران اصلی در بخش سدان متوسط ​​به دنبال ارائه پویاتر هستند. برای بیشتر ، این بدان معنی است که از طرح های قدیمی خسته آنها استفاده کرده و یک ماگ غول پیکر از جلو پنجره جلو را به آن می اندازید: "به من نگاه کن!" بدون شک پیام بازاریابی است. "من همان الماس نیستم." گویی قرار دادن پیتر مک کی در یک کت اسپرت جدید هیپسترها را هیجان زده خواهد کرد.

 

سوناتای جدید واقعاً جدید و جسورانه است. همراه با de-rigeueur ، شبح کوپه چهار درب شیب دار و برخی از رنگ های واقعاً پر جنب و جوش - بیشتر از آن در یک لحظه - یک خط شخصیت کاملاً جدید کرومی وجود دارد که تا پایین دو طرف کاپوت و داخل آن گسترش می یابد چراغهای جلو اکنون ، لهجه های کروم در اطراف کابین چیز جدیدی نیستند - برای کسانی که به عقب گسترش می یابند - اما تا آنجا که من به یاد می آورم (و شاید تمایل خانواده ام به آلزایمر از اوایل سال گذشته افزایش یافته باشد) ، من نمی توانم یادآوری کنم که چنین شکوفایی براق قبلی گسترش یافته باشد . و راهی که لهجه کروم درست در چراغ جلو خاتمه می یابد ، فقط برای چراغ های LED روشنایی روز چراغ جلو برای ادامه خط ، خونین درخشان است ، نه؟ شاید برای همه مناسب نباشد - ویراستار Jonathan Yarkony از آن متنفر است - اما من فکر می کنم این یک تغییر چشمگیر و بسیار ضروری در یکنواختی سدان خانوادگی است.

 

و تقریباً در تمام رنگ هایی که هیوندای ارائه می دهد کار می کند. قرمز و آبی - به طور رسمی شعله قرمز و (کمی آشکارا) دریای طوفانی - به همان اندازه جذاب هستند ، در حالی که رنگ طلایی (معروف به زرد درخشان) ، رنگی که معمولاً مانند آفت از آن اجتناب می کنم ، کاملاً خیره کننده و زیبا است. آفرین ، هیوندای ، برای اینکه کمی به یک بخش جان بخشید ، بسیاری از افراد دست از کار می کشند.

maryam بازدید : 25 جمعه 11 مهر 1399 زمان : 21:48 نظرات (0)

اولین حضور هیوندای در سال 2020 سوناتا هیبرید با سقف خورشیدی و سیستم انتقال قدرت جدید

 

با شش ساعت شارژ در روز ، منظومه شمسی باید هر سال 1300 کیلومتر برد الکتریکی به غیر PHEV اضافه کند

 

هیوندای با انتشار هیوندای سوناتا هیبرید 2020 خود ادعا می کند که چند مورد اول است.

 

این سدان هیبریدی اولین کسی است که از سیستم سقف خورشیدی این برند استفاده می کند ، قادر به شارژ مجدد باتری و اضافه کردن 1300 کیلومتر مسافت اضافی در سال است ، به شرطی که پنل ها شش ساعت شارژ در روز داشته باشند.

 

بنابراین ، اگر بتوان به ریاضیات ساده ما اعتماد کرد ، دامنه آن برای هر شش ساعت شارژ حدود 3.5 کیلومتر است.

 

این خودرو همچنین اولین خودروی سازنده کره جنوبی است که از Active Shift Control جدید خود استفاده می کند که سرعت چرخش موتور و گیربکس را برای کاهش 30 درصدی دنده تعویض می کند. به گفته هیوندای ، این امر به دلیل کاهش اصطکاک در هنگام تعویض ها منجر به شتاب سریعتر ، مصرف سوخت بهتر و انتقال با دوام تر خواهد شد.

 

وقتی خورشید نمی درخشد (یا وقتی 3.5 کیلومتر برد خورشیدی کافی نیست) ، سوناتا هیبرید از یک موتور 2.0 لیتری بنزینی "Smartstream" نیرو می گیرد که 150 اسب بخار قدرت و 139 پوند است. گشتاور این موتور الکتریکی 51 اسب بخار دیگر و 151 پوند-فوت دیگر تولید می کند و مجموع فشار را به 192 اسب بخار می رساند. این از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود.

 

برای کمک به شما در تشخیص این مدل از مدل بنزین ، به سوناتا هیبرید یک جلو پنجره مشبک ، چرخ های آلیاژی و اسپویلر عقب نیز تعلق گرفته است.

 

مسافت پیموده شده ترکیبی در مدل کره ای سوناتا هیبرید مدل 2020 هنگام استفاده از چرخ های استاندارد 16 اینچی 4.97 L / 100 km است. و 5.23 لیتر در 100 کیلومتر با 17 اینچ اختیاری ، اما آمریکای شمالی باید منتظر بماند تا آیا این تنظیماتی است که به شما منتقل می شود.

 

منبع: driving

maryam بازدید : 49 جمعه 11 مهر 1399 زمان : 21:40 نظرات (0)

فضای داخلی در حال حاضر در چشم ها راحت تر و استفاده از آنها راحت تر است ، هنوز هم با دکمه های مناسبی ، هرچند صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی هنوز هم یک مدل کوچک با اندازه 7 اینچ در مدل های تزئینی پایین است یا 8 اینچ در مدل های بالاتر. به زیبایی صفحه عمودی جدید الانترا GT 2018 نیست ، اما همه مدل ها به طور استاندارد Apple CarPlay و Android Auto را دریافت می کنند. سیستم جدید telematics هیوندای ، BlueLink ، هم اکنون می تواند در Sonata قابل انتخاب باشد.

 

با یک رانندگی بسیار کوتاه در حومه کبک ، موتور 2.0 لیتری توربو با 265 پوند- فوت. از گشتاور ، مانند همیشه سرزنده و بازیگوش احساس می شود. 2.0T همراه این هشت سرعته اتوماتیک است که با داشتن درجه بالایی از ظرافت و نرمی ، به سوناتا انگیزه می دهد و از تپه ها بالا می رود و در امتداد جاده های مسطح آرام می رود. این به اندازه هر V6 قدرتمند احساس می شود ، اما نباید به همان اندازه تشنه باشد. مصرف سوخت آزاد نشد. تازه سازی هنوز برای سوناتا هیبرید و پلاگین هیبرید برای مدل سال 2018 اعمال نشده است ، زیرا در ابتدا مدل های مجهز به گاز تمام توجه را به خود جلب می کنند.

 

و اگرچه در رقابت با آئودی یا BMW نیست ، سوناتا 2018 به نوعی تکرار همان احساسات رضایت بخشی است که از رانندگی با یک سدان آلمانی ناشی می شود. سیستم تعلیق محکم ، صندلی های راحت ، خم شدن محدود در گوشه ها ، بازخورد خوب از طریق فرمان جدید و کف صاف در توربو اسپورت - احساس استحکام - همه با هم ترکیب شده و یک سدان ایجاد می کنند که از پشت فرمان چیزی خسته کننده نیست. اکنون که فضای بیرونی اغواکننده تری برای استفاده از آن پویایی فوق العاده رانندگی فراهم شده است ، انتظار داشته باشید چند سوناتای دیگر را که برای سرعت غیر مجاز متوقف شده اند ، ببینید.

maryam بازدید : 25 شنبه 05 مهر 1399 زمان : 20:45 نظرات (0)

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 60
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 143
  • بازدید ماه : 317
  • بازدید سال : 1,342
  • بازدید کلی : 8,367