loading...

بررسی هیوندا سوناتا

هیوندای به جنگ کمری می‌رود، همزمان با طراحی مجدد سوناتا 2020   همچنی با هوندا آکورد ، نیسان آلتیما ، تویوتا کمری رقابت می کند   به نظر می رسد هیوندای برای جلب نظر خریداران سدان های

هیوندای به جنگ کمری می‌رود، همزمان با طراحی مجدد سوناتا 2020

 

همچنی با هوندا آکورد ، نیسان آلتیما ، تویوتا کمری رقابت می کند

 

به نظر می رسد هیوندای برای جلب نظر خریداران سدان های سایز متوسط ​​، روی یک ظاهر طراحی چشمگیر شرط بندی کرده است

پیشرانه 191 اسب بخار ، 2.5 لیتر چهار سیلندر یا 180 اسب بخار ، توربوشارژ 1.6 لیتری چهار سیلندر ؛ گیربکس هشت سرعته اتوماتیک؛ خودروی محورجلو

کلاس سدان های سایز متوسط ​​ممکن است منقبض باشد ، اما این بدان معنا نیست که خریداران در یک زمینه از اتومبیل های قدیمی منسوخ شده اند. تویوتا کمری ، هوندا آکورد ، نیسان آلتیما و فولکس واگن پاسات همگی در چند سال گذشته دوباره طراحی یا تازه شده اند. اکنون نوبت به هیوندای رسیده است که با طراحی مجدد سوناتا 2020 ، اولین حضور خود را در نمایشگاه بین المللی اتومبیل 2019 نیویورک انجام می دهد.

سوناتا 2020 یک تغییر ظاهر چشمگیر در داخل و خارج ایجاد می کند ، یک پیشرانه پایه کارآمد تر و ویژگی های پیشرفته جدید مانند کلید دیجیتال است. سوناتا در پاییز به نمایندگی های فروش می رود.

 

فضای خارجی

سوناتا 2020 از زبان طراحی جدید هیوندای Sensuous Sportiness برخوردار است و از ویژگی های بارز آن می توان به جلوپنجره مشبک و سقف شیب دار و کوپلیک اشاره کرد که به سوناتای 2011 بازمی گردد ، ظاهری بسیار زیبا و اسپرت برای سدان خانوادگی هیوندای. خط سقف سوناتا 2020 یک اینچ کمتر است و انتخاب چرخ از رینگ های استاندارد 16 اینچی گرفته تا چرخ های 18 اینچی موجود متغیر است.

عناصر جدید روشنایی نیز نقشی در طراحی دارند. مانند سوناتاهای قبلی ، نسخه 2020 دارای نوارهای اصلاح شده کرومی است که در امتداد گلگیرهای جلو از آینه های جانبی تا چراغ های جلو اجرا می شود ، اما در حال حاضر تر و تمیز شامل مواردی است که هیوندای آنها را لامپ های روشنایی مخفی می نامد ، LED هایی که چراغ های کروم را در حالت خاموش ادامه می دهند اما هنگام روشن بودن بخشی از چراغ های روشنایی روز خودرو هستند. در اطراف آن یک نوار LED جدید وجود دارد که عرض صندوق عقب را پوشانده است.

 

فضای داخلی

کابین با یک داشبورد و کنسول کاملاً جدید تغییر شکل چشمگیری می دهد. صفحه داشبورد جدید از شکل ظاهری کمتری برخوردار است و می توان صفحه نمایش گسترده آن با صفحه نمایش 10.25 اینچی (صفحه نمایش لمسی 8 اینچی استاندارد است). اتصال تلفن های هوشمند Apple CarPlay و Android Auto به صورت استاندارد است و جفت شدن بلوتوث دوتایی ، که به یک تلفن امکان برقراری تماس را می دهد در حالی که تلفن دیگر در موسیقی جریان دارد ، در دسترس است.

با صفحه نمایش بزرگ عریض ، داشبورد دکمه های فیزیکی کمی دارد. کنترل های حساس به لمس در دو طرف صفحه و یک صفحه کنترل کوچک آب و هوا در زیر منافذ هوای باریک داش وجود دارد. همچنین یک صفحه ابزار دیجیتال 12.3 اینچی در دسترس است که دارای چهار نمای مختلف است و همچنین یک انتخابگر دنده با فشار دکمه جدید که جایگزین شیفت معمولی قبلی شده است.

هیوندای همچنین با کلید دیجیتال مبتنی بر برنامه Sonata نشانه ای از تسلا گرفته است که به شما امکان می دهد فقط با تلفن هوشمند خود ماشین را رانندگی کنید. این برنامه در حال حاضر فقط برای تلفن های Android در دسترس است ، همچنین به شما امکان می دهد سدان را از راه دور راه اندازی کنید و می توانید زمان های استفاده و قابلیت دسترسی برای تلفن های مختلف را تنظیم کنید. همچنین هنگام پارک کردن می توانید از تلفن خود برای کنترل از راه دور ماشین استفاده کنید.

 

در زیر کاپوت

خریداران دو موتور را انتخاب می کنند: یک موتور چهار سیلندر 191 اسب بخاری ، 2.5 لیتری با 181 پوند فوت گشتاور یا یک چهار سیلندر 1.6 لیتری توربوشارژ با 180 اسب بخار ، 195 گشتاور گشتاور. هر دو پیشرانه چرخ های جلو را از طریق جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک جدید به حرکت در می آورند و هیوندای انتظار دارد موتور 2.5 لیتری دارای صرفه جویی در مصرف سوخت 33 مایل بر ساعت باشد. در این صورت ، این یک پیشرفت 4 میلی لیتری نسبت به پیشرانه پایه 2.4 لیتری Sonata قبلی است.

 

ایمنی

از ویژگی های استاندارد ایمنی فعال می توان به هشدار برخورد به جلو با ترمز اضطراری خودکار و تشخیص عابر پیاده ، کمکی برای حفظ خط و کروز کنترل تطبیقی ​​با قابلیت توقف و حرکت اشاره کرد. یک سیستم محور محور که برای رانندگی در بزرگراه طراحی شده اختیاری است. همچنین هشدار نقطه کور با نماهای اضافی دوربین در صفحه ابزار دیجیتال ، ترمز خودکار معکوس و سیستم دوربین 360 درجه در دسترس است.

 

منبع cars

maryam بازدید : 32 دوشنبه 17 شهریور 1399 زمان : 0:17 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 60
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 333
  • بازدید سال : 1,358
  • بازدید کلی : 8,383